måndag 17 september 2012

bortborrade stenar och Norrgårdens Design....

lilla stenen är spräckt!
Härliga Måndag! regn ömsom sol..kyligt men ändå ganska behagligt i solen.. HÖST! har jag talat om hur mycket jag älskar hösten.. eller sommaren eller vintern ...eller våren... Visst bor vi ett fantastiskt land! i en helt underbar världsdel...! vi är otroligt lyckligt lottade att vi får uppleva dessa svängningar i vädret....ni vet ju säkert allt det där om kläder efter väder...liksom kläder att pyssla i.. vilket leder mig in på helgens pyssel på Norrgården.. här har borrats och spräckts stenar i "köket".. eller det som ska bli köket i alla fall..och vi snackar sten.. ingen lite bumling utan en sådan där som mannen fick ta till kobran och krypdynamit... men.. jag är lyckligt lottad att ha en händig make som fixade det;) utan några större skador.. han brände sig på avgasröret på kobran! envis som den åsna han är så fick jag efter många om och men  till slut på honom en långärmad skjorta för att "skydda" brännskadan i alla fall..sen har vi ju det där med  Norrgårdens Design..och inte att förglömma Choices by Annie! ni har väl sett att det finns ett par flickar som ni kan gå in på här på bloggen... där kommer ni att finna bla. Återbruks-inredning och annat pyssel till salu. här kan man finna den perfekta "gåbort"-presenten eller varför inte ditt eget julpyssel...för jul, det är det snart...så passa nu på att gå in på Norrgårdens Design och Choices by Annie och kolla runt.. CbA länkar vidare till sin egen sida och Norrgården( som ju lillstugans loppis ligger på)  kommer att fylla på sidan om vad som finns till salu...
Är man intresserad av något så skicka iväg ett mail eller messa mig på nr. 070 301 20 26. Och tala om vad det är du sett som lockar ditt öga... välkommna!

den gamla murstocken i dagen.. ska muras på ....

Norrgårdens design/tänkvärda ord/tavla.

1 kommentar:

  1. Åh vilka härliga framsteg min vän;;) Och jag har sagt det innan den där tavlan är supervacker;)

    Massa kramar på dig
    Annie

    SvaraRadera