måndag 30 juli 2012

några "nyheter" eller "gamleheter"....


Underbara sommar! underbara sommarlov och underbara loppis!  för visst är sommaren en tid då man helt plötsligt har utökat platsen att bara finnas till på! helt plötsligt blir det så mycket lättare att ta sig ut i naturen och dessutom är det ju loppisar i var hörn man vänder sig numera... vilken lycka! Men...så har ju drömmen om en egen loppis äntligen kommit till.. och där kan vi nu erbjuda bla ett par Badenbaden stolar.. lite ny färg på handtagen och ett par dynor, som just nu reas på allehanda ställen, och du har ett par stolar att sjunka ned i under flera års tid.. och inte har de kostat så mycket heller...sommrigt så det förslår...och sommaren är ju långt ifrån slut ännu...
Dessutom kan vi också erbjuda ett antal vackra skålar/fugor, fat och en hel del vackra gamla flaskor och karaffer... passa på även att kolla in oss på tradera... både jag och min äkta loppishälft lägger med jämna mellanrum ut ett antal vackra  saker till högstbjudande där...söknamnen hittar du i listningen till vänster här på bloggen... ha nu en underbar måndagskväll, det tänker jag ha.. och kanske visar jag  framöver vad man kan göra med sina loppisfynd.. kanske får ni se min underbara vuxenplats, min egen veranda där jag hämtar sommarinspiration...för nu... godkväll och all loppiskärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar