måndag 14 januari 2013

1000 besökare!!! snart!!! Utlottning!

Hej och hå! insåg just att om bara 6 besök så har jag haft 1000 besökare sedan starten av bloggen för inte ens ett år sedan! och jag lovade ju vid 500 besök att vid det dubbla skulle en utlottning ske igen..så det är bara att sätta igång!

Gilla bloggen på Facebook och skriv en kommentar här inne på bloggen med, så ska vi se vad som kan komma att bli vinsten.. jag ska lura lite på det och återkomma i nästa inlägg om detta.
Häng med nu! kanske blir det just du som vinner.... LYCKA TILL!    Mia.

4 kommentarer:

  1. Väntar med spänning på utlottningen...är så nöjd med burken jag vann och dess innehåll ...tack snälla så fint

    kram Rosa

    SvaraRadera
  2. Kan tyvärr inte vara med för jag har inte facebook ;(
    Men vad roligt med så många besökare !!!
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ok Bia. Jag räknar din röst som en lott ändå;) ha en bra tisdag!

      Radera
  3. Klart jag är med;) Jag delar även detta inlägg på min facebook sida;)

    Kramar i massor min vän
    Annie

    SvaraRadera