onsdag 29 augusti 2012

elände och nöje och lite nytt...

En härlig onsdag på er alla....
Jag har kommit tillbaka till vardagen och till verkligheten från en fantastisk liten kortresa till Italien..God mat, gott vin och SOOOL och VÄRME!!!och hör o häpna... inga loppisar/second hander eller ens marknader.... ja förutom lite frukt och grönsaksmarknader då... fast de var inget jag hann med att besöka. Ja ja, så kan det bli ibland..helt annorlunda mot vad man planerar,vilket för mig in på loppisplanerandet..Hade ju tänkt att ha öppet den 6/9..men det blir tyvärr inte så. Vi hade en vattenläcka här hemma i sommar som gjorde att vi nu kommer att riva ut hela det gamla köket och sätta in ett nytt..så tyvärr kommer inte tiden att räcka till just nu till loppis och annat på ett litet tag. Därav eländet...och nöjet till ett nytt kök så klart!...
Lite nytt har allt ramlat in på loppis-sidan oxå..ett par härliga uppläggningsskålar från Jie bla.
Och en alldeles underbar gammal kanna som skulle passa perfekt i det lantliga hemmet...
Dessutom har det tillkommit en del damkläder,modell yngre;)
Men som min kära underbara loppiskollega säger..söker ni något speciellt så fråga bara på...kanske vi kan fixa det.. nu ska jag börja planera för nedpackandet av mitt pysselrum!!!ja jag vet.. inte alls kul..men det ska flyttas till lillstugan för ett tag..så ni får ha tålamod! bilder på före och efter kommer att läggas upp här på loppis-sidan...kanske ni tycker att det inte hör hemma här, men jag har en plan. Vad den går ut på kommer ni att få se senare.. ha en skön onsdagskväll......




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar