onsdag 8 augusti 2012

promotion.....

God tisdagskväll...

ikväll blir det ett kortare inlägg bara.. har just hittat energin och tiden till att skapa... apropå skapa...vill visa ett alster som fröken A har skapat..en alldeles underbar tavla med ett par väl valda ord på.. är faktiskt lite sugen på att införhandla den till mig själv.. men som den (förhoppningsvis) goda affärskvinnan jag är, vill jag ge er en chans att bli ägare till den. Jag själv chansar på att A hittar fler vackra ramar och kan tillverka ännu ett par, så jag får ha lite tålamod. För det är ju så att vi allt som oftast springer på både loppis och auktion, där vi hittar både saker vi kan förvandla till nya härliga saker att förgylla hemmet med, och en del vackra saker som kanske kan komma att hitta sin plats i våra hem.. men då är det A´s regel nr.1 som gäller...en ny sak in..en gammal ut..där kommer bla lillstugan in i bilden... och givetvis är det på det sättet, att om ni önskar något särskilt..antingen hemtillverkat eller något annat så går det bra att kontakta oss. Vi kommer att göra vad vi kan för att "hitta" just det du vill ha...ha en fortsatt skön onsdagskväll... nu glider jag in i mitt skapande igen...kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar