onsdag 15 augusti 2012

lite mer purshning........och jakt.....

www.topppenpagislaved.com


Sen god kväll i stugorna... vill gärna vara lite kortfattad..igen... den 25 augusti är ni välkomna till Öreryd! det ska firas till tusen och även vara en bakluckeloppis/ marknad... om ni känner att ni gärna vill vara med och sälja.. gå in på ovanstående adress och se vidare instruktioner.. har förut sagt att vi från lillstugans loppis kommer att närvara, vilket INTE kommer att bli så..tyvärr.. för den ena hälften av oss( jag, Mia) kommer att flyga till Toscana och ha det skönt.. men tro nu för all del inte att jag ska bara lata mig! nää har redan kollat upp att det finns secon-hander i bla Pisa som ska besökas.. kanske kanske om ni har tur så kommer det att hitta lite roligt till lillstugans loppis...vill bara tala om också att en hel del saker har hitta nya ägare från oss... bla har Stig lindbergs-tallrikarna sålts.. ett par tre vaser har också sålts.. men liiite nytt har det allt trillat in också...inom kort kommer ett litet bildkollage på det.. men ikväll önskar vi er god natt.. för i morgon börjar ett annat riktigt stort intresse.. JAKTEN!! jo pyrschen börjar i morgon så jag kan behöva sova gott innan jag ska ut i skogen... skitjakt på er alla som ska göra dito! nattis nattis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar