onsdag 17 oktober 2012

Nu var det ett tag sedan...

Nu var det ett tag sedan som jag gjorde en uppdatering.. här har ju hänt en massa som inte kommer att synas sedan, men det kommer att märkas..el,kök, golv, tak.väggar..mm. mm. om en vecka kommer de och blåser in cellulosa i väggar/tak som isolering..ska visst vara bra för att få det  musfritt!!!! tjoho!!!men innan dess ska ju råspont och glespanel spikas av de duktiga killarna.. en del har de börjat med, men som de hantverkare de är så är de på annat jobb ett par dagar innan de kommer hit igen..
Ni får hålla tillgodo med de bilder jag tagit så ni får ett hum om hur det ser ut just nu...
glespanel

en underbar bibel med vackra kopparstick från 1800-talet, perfekt pysselmaterial!
För övrigt så skapas det lite i norrgårdens pysselverkstad. Tags att ha till jul, återbruk av pringelsburkar och whiskeyrör... gamla bibelblad och stämplar, målarfärg och tavelfärg.. ja det finns en massa ideer i en aldrig sinande hjärna.. och det kommer att komma in lite mer 'till salu' så småningom.. Jag har ev. en julmarknad som jag ska åka på och då måste det skapas en del nytt... jaja.. i morgon kommer lite bilder på en del pyssel.. och givetvis kommer det att finnas till salu oxå... nu ska jag göra natten.. god natt alla därute, och sov gott.. det tänker jag göra...Mia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar