måndag 1 oktober 2012

some privacy......

ÄNTLIGEN!!!....... har man fått lite privatliv! puh! inte för att jag klagar på hur det varit fram till nu med snickare hängandes i hasorna från tidig morgon till sen eftermiddag... det har faktiskt gått riktigt bra, över förväntan. Men man ska allt säga att liiiite skönt är det att få samla sig lite nu innan nästa fas inleds. Nu är det el som dras för fullt i köket.. jag får säga vart jag vill ha uttag, kontakter och annat som ska in i väggarna...så under nästa 2 veckors tid så får jag samla kraft. Under tiden ska vi beställa köket som i dagarna skall vara slutbestämt. Bänkar ska beställas och golvvärmen skall, om jag fattat saken rätt, provköras. Vi har dessutom varit och inhandlat all takpanel,väggpanel och pärlspont som behövs. Golvlister, taklister och dörr/fönsterfoder ska med inhandlas inom kort.Men det är bara angenäma sysslor. Färg till vår finfina panel ska jag köpa i morgon och då kommer jag försöka att fota den så ni kan få ett hum om hur den kommer att se ut. Tills dess får ni nöja er med lite andra bilder. som pärlsponten... ha en skön måndagskväll.
vitmålad pärlspont

det lyckade oplanerade vinstället in progress
Javisst ja...glömde ju att helt själv blir jag ju inte..muraren kommer i morgon......fortsättning följer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar