fredag 16 november 2012

inspiration och snabbinformation...

Hej och god fredag på er därute. Jag ska snart åka till jobbet för ett dygnspass, men har faktiskt hunnit att curla min make lite, middagen är färdig och jag har förberett den traditionsenliga fredagstacon. Och så har jag faktiskt hunnit att pyssla lite, inspirationen är på topp just nu, bara det att det saknas TID!!!! man skulle ha en effektiv nattmara för att få ut kreativiteten... jaja, man får nöja sig ibland och bara gilla läget. Idag kommer golvläggaren för att inspektera och planera för golvläggning nästa vecka!!! tjoho!!! sen  kommer det att ramla på så snart kommer det att kunna bli  bilder med översikt om hur köket faktiskt kommer att se ut i slutänden! åh vad jag längtar nu! vill PIMPA mitt nya kök!!! med julsaker!!!! tänkte oxå att jag skulle ha en liten utlottning med något  från Norrgårdens Design, för vi närmar oss faktiskt 500 besök på bloggen!!! jättekul!! hoppas att det kommer bli måååånga fler. Så välkomna alla läsare! roligt att ni följer med på resan i blogglandia. Jag kommer under helgen(läs lördagen) lägga upp en bild på vad man kan vinna och vill ni deltaga så kommentera detta inlägget så ska jag lägga ert namn i urnan till dragningen då besöken slår över till 500. Hoppas sååå på en massa deltagare....här kommer en liten peak på mina hyacintburkar som kommer finnas med till salu på julmarknaden. Återbruk såklart!. Ha nu en skön fredag/start på helgen. kramisar till er alla!
Hyacintburkar in progress.....Återbruk såklart!

limmet har inte ens torkat.....

Skylt av gammal bräda från ladugården bygd 1912. Handtextad på frihand, kommer finnas till salu inom kort....

4 kommentarer:

  1. Klart jag vill vara med i en utlottning :)
    Du pysslar så mysiga saker.
    Kram Carita

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Carita! härligt att du ville vara med i utlottningen. Nu blev ni ju bara två så jag tänkte att ni båda blir vinnare. Jag hör av mig till dig och kikar förbi med vinsten en dag inom kort. kramar,Mia.

      Radera
  2. Hejsan ,är med ...finfina burkar
    kram Rosa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Rosa! tack för att du ville vara med, och verkligen kul att du hittat hit! som jag meddelade Carita(ovan) var ni ju "bara" två som deltog i utlottningen, så jag tyckte att ni båda är vinnare. maila mig på; mia1.andersson@hotmail
      så skickar jag din vinst till dig inom kort. Hoppas att du fortsätter att kika in här, Söndagskramar!Mia.

      Radera