söndag 18 november 2012

Och vinnaren är.......

ÄNTLIGEN!!!!!!! 500 besök är överskridet!!!!!

Ja det kan man minst sagt säga, ..först av allt måste jag börja med att be om ursäkt. Skulle ju gjort en uppdatering igår med bild på vinsten och allt!. Men måste erkänna, jag tog mig vatten över huvud. Jag har ju haft min jobbhelg och trodde att jag skulle hinna med mycket mer än så, vilket jag bedrog mig på. Men bättre sent än aldrig. Nu är det söndag, jobbhelgen slut och dags att meddela att vinnaren blivit 2!!! Tack Carita och Tack Rosa! eftersom det bara ( fast jag är så glad att det var någon alls) var ni båda som deltog tänkte jag att ni båda får bli vinnare! Ni kommer att få var sin eco-wrappad burk med lite hemligt innehåll. En av burkarna kommer här på bild.Den andra är liknande, men skiljer sig lite med bild osv. Jättekul att ni deltog! TACK igen och hoppas att ni fortsätter kika in här.
Det kommer såklart lite bilder på våra fönster med! där kan man oxå säga ÄNTLIGEN! de sitter i där de ska och jag pussar på min svärfar! Tack för hjälpen!
Och i morgon kommer golvläggaren och lägger vårt klinker, sedan kommer den andra golvkillen om någon dag ytterligare för att lägga det andra golvet.. så till nästa helg kan min underbara make börja skruva skåp! jag fattar det knappt! men på tisdag kommer ni kunna få en bild på halva golvet OCH det går att gå på! YES!! det blir nog en jul i köket kanske trots allt...
Sen har Lillstugans loppis en julmarknad! johodå! nu är det bestämt en datum. LÖRDAG 8/12 kl; 12-17
Det kommer att serveras glögg och pepparkakor och eldarna kommer att brinna i eldkorgarna. Korv kommer att säljas så man kan grilla över öppen eld. VÄLKOMNA! nu tar vi kvällen här på Norrgården, så kram på er alla därute. Och Tack igen Carita och Rosa för ert engagemang.Kram, Mia.

Vinst i utlottningen!

nytt fönster utifrån 

nytt fönster där vi för ett litet tag sedan hade en "byggarbetsplatsdörr".

3 kommentarer:

  1. Men åh hur kunde jag missa en utlottning hos dig;) Stort grattis till vinnarna, och wiiiiiiiii för julmarknaden;) Kram ses imorgon

    SvaraRadera
  2. Tack så jättemycket ...så glad jag blir
    kram Rosa

    SvaraRadera
    Svar
    1. God kväll Rosa! är så jätteglad att någon jag inte känner IRL har hittat hit, om du bara mailar mig din adress så kommer jag att skicka din vinst omgående. antingen mailar du bloggen, eller så mailar du mig på mia1.andersson@hotmail.com
      Hoppas att din vinst kommer att bli till glädje för dig! ha en skön fortsatt måndagskväll, kramar Mia.

      Radera