torsdag 1 november 2012

nu ni!!!!

Hej hopp därute såhär på torsdagskvällen. Jag har idag varit och bowlat med mina tre skolbarn, och det var såååå kul! det kan jag starkt rekommendera, och jag kan lova att det ska vi göra snart igen:)
Idag har oxå vårt kök kommit, men herregud! vad kartonger! och hur ska nu man få ihop allt! och kolla att allt finns i kartongerna!, jaja, det får ge sig. Det lär ju inte vara jag som sätter ihop det, utan det blir ju min mycket händiga make. Nu känns det att det börjar närma sig den punkten då man verkligen kan se köket! åhhh! jag håller på att få inredningsbilder i huvudet för fullt nu, det bara ploppar upp bilder på gamla vackra saker och pyssel heeeela tiden nu! men jag får allt 'hia' mig ett tag till. tänkte delge er lite bilder igen på hur det hela framskridit. Och så ska jag kolla in mitt favvoprogram, Revenge. kramgott till er alla ikväll igen.



i kväll kom vårt kök!  och min käre svärfar har gjort nya fönster till oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar